midsommar

hallå där kött & blåbär
kom nyss innanför dörren med bamsebus, va ute på en långpromenad tillsammans med elvira och hennes hundar och gud va roligt bamse tyckte att de va. Hon har ju också en collie som bamse känner sen tidigare och jag känner ju Elvira sen innan så de är jätte kul, vi bestämde oss för att ta en tidig långpromis med dom i morgon också, mycket roligare att gå när man har sällskap!  Nu ska jag gå och göra mig lite frukost och sen kanske ta tag i disken och städningen och vänta tills robin kommer hem. Idag är de ju midsommar och jag förmodar att ni alla kommer ha de superkul, själv ska jag sitta här hemma ensam med bamse. Blir säkert bra!


Ha en trevlig midsommar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback