jag tipsar


Jag skulle vilja tipsa er om en brun utan sol som verkligen fungerar, jag har dock bara använt den på armar och ben men den är så jäkla bra, de blir inga fläckar och ger en jämn och fin färg. Det är perfekt för den som inte gillar solen allt för mycket eller vill bli brun på ett snabbt och smidigt sätt, jag har inte behövt använda den nu pga av att jag fått naturlig färg i solen men jag tänkte använda den på Robins studenten, lite på bena och sådär när man ska ha klänning, snabbt och enkelt. Spruta bara på dig dagen innan så går det in i huden och blir jätte snyggt ;)  Den heter L´oreal paris, sublime bronze och kostar ungefär 169;-  den finns att köpa lite överallt tror jag, jag köpte den på Kicks men finns även på H&M




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback