jag gjorde det

hallådär! ♥

det är tisdag & jag kom nyligen hem ifrån min skolavslutning, så nu har jag sommarlov. Mitt sista sommarlov innan de är min tur att ta studenten, känns helt undebart. Bara ett år till och sen jävlar är jag fri :)
Robin och grannen är ute och håller på i trädgården medans jag dör av värme, har fått jävligt mycket färg i ansiktet såg jag idag så nu slipper jag använda brunkräm,  GILLAS MYCKET *  ajaa, nu har jag och göra känner jag.  Imorn blir det fort ner till stan för att köpa Robins studentpressent & samtidgt träffa Rebecca och Julia, Julia ska ta spruta så jag finnas där som stöd, så snäll som jag är ;)  sen måste jag hem och hoppas på att min klänning + hår kommer nu i morn eller torsdag, fan om de inte kommer i tid, lagomt stressad. 

På torsdag blir det hem till Sussie för att hjälpa till att förbereda inför studenten och på kvällen åker jag och sover hos mamma, Robins pappa kommer hit och de blir så trångt om både jag, robin bamse och han ska trängas i vår etta så då sover jag hos mamma, men de gör mig ingenting för de är robins speciella dag så jag ställer självklart upp!  & sen på freda är det studentdags, WOUP WOUP!  måste hinna nåndag till systemet också? kanske får ta det med mamma på torsdag, jaa nu blev det det ett långt tråkigt inlägg, :)



Snart har vi spenderat 2 hela år tillsammans, tiden går så fort. Jag är så otroligt
glad för dom här två åren, de har varit dom bästa helt klart.
jag älskar dig världens finaste & undebaraste pojkvän ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback