bbbbbuus

Godmorgon
har varit vaken sen 8 ungefär och ska strax packa ner lite fika och åka iväg till brukshundsklubben för att träna med bamse, självklart följer åsa och elvira me med sina hundar. Igår va ju jag iväg med bamse på mh i Uppsala & de gick inge vidare, han klarade inte alla tester så nu kan inte avlas på. Men jag och Åsa ska sikta på ett sm med bamse och försöka få upp honom på topp och sen tävla och ställa ut honom, så då går det nog att avla ändå, men de visar sig juuuu!

aja, jag har inte tid att sitta här, måste packa fika och kamma igenom bamse.
Vi hörs



» pia

tackar tackar:D

2011-06-03 // 15:10:11

sv: jag bakade chokladtoppar♥

skit gott;D!



gud vad fin hund:o

2011-06-03 // 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback