fånga dagen

Hade sån tanke i huvudet idag, halva om inte mer av sommarlovet har gått och om exakt en månad börjar skolan igen. På ett sätt ska de bli kul, för jag längtar så enormt mycket efter alla vänner men å andra sidan så längtar jag verkligen inte efter att plugga och pressen man känner efter sig hela tiden, nu har jag bara ett år kvar. Detta är mitt sista sommarlov någonsin, hur sjukt är inte den känslan? jag blir glad men ändå rädd, man går ut i arbetslivet på riktigt, inga mera lov, inget mer pluggande ( om jag inte ska plugga vidare, vilket jag tror. ) Jag tror att efter mina operationer som jag väntar och efter att jag tagit studenten så ska jag jobba ett år, kanske läsa upp några ämnen under tiden och sen söka mig in på en högskola för att plugga vidare till sjuksköterska. Det är de jag vill nu, men de kan ju förändra sig så vi får väl se.  Ja, jag ska skippa snacket om skolan nu och ha lov en månad till, men de finns ändå så mycket tankar och funderingar. Men de tar jag tag i sen.

Hur som helst så är det 2 år och 1 månad mellan mig och min pojkvän idag, vi "firar" inte våra månader längre som vi gjorde förut eftersom de blir en hel del firanden då, haha.  Vi firar hela år, vilket är naturligt. Men nog kan vi festa till de lite extra med kanske nån god mat eller lite gott på kvällsvisten :) som idag har vi grillat och haft de jätte mysigt hos vår granne och snart ska vi slå på en serie som jag blivit helt galen i, sons of anarchy heter den. Hur j*vla bra som helst, hela min familj är helt galna i serien så jag ville också ge den en chans och javisst, jag full i fällan jag också :) så de är väl de som händer just för tillfället. 

Jag hoppas annars att mina läsare har haft en toppen dag ;*
& ja, jag ska svara på era kommentarer lite senare eller imorgon, jag lovar.



Always and forever
dom orden har vi sagt ända sen dag ett, och jag lever för dom.
jag skulle aldrig klara mig utan dig, du är min andra halva.
jag älskar dig Robin ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback