stress stress

spring fram och tillbaka till tvättstugan, och jag har mycket kvar.   Nu ska jag och babe strax äta och sen måste jag springa iväg till tvättstugan igen och babe får ta en långprommis med hunden tillsammans med vår granne, rätt ska va rätt ;)  senare ikväll blir det bara mys, vi ska ta en varm dusch tillsammans och sen packa lite smått inför imorgon, linda ska ju hit och sova eftersom hon ska passa bamsebus så jag måste upp tidigt och göra fint här hemma, sen måste vi in till stan vid 3 och den bussen som tar oss till stockholm går vid 4, så de finns ju en del att göra i morn, men de ska nog gå bra.

Nu ska jag förbereda lite inför maten, vi hörs lite senare när allt lugnat ner sig.
Puss & Kram



Va med i dagens blogg på min blogg ;) Kram!

2011-07-02 // 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback