onsdag!

Hej!
nu har de blivit låg uppdatering, jag som va så duktig ett tag? men som jag sa så började ju skolan i måndags vilket innebär att jag har haft fullt upp. Är ju helt slut när jag kommer hem om dagarna, somnar nästan direkt ;o Men nu tänkte få iväg ett inlägg iaf! jag väntar på att mormor ska bli klar med maten och sen måste jag börja plugga inför ett prov på fredag.

jo juste, jag har blivit erbjuden en hel del visningar på lägenhet på sista tiden, men jag får ju aldrig lägenhet? men att man blir erbjuden visning men sen inte blir erbjuden kontrakt är bara bra för min skull, för jag flyttas ju upp på listan varje gång jag får ett nej. Så nu har jag blivit erbjuden en till lägenhet, inflyttning är i Mars. Så jag får väl hålla tummarna på den då, vill gärna flytta någongång. men de vill väl alla?




Cha cha!



Jag bara undrar vilken din favoritläsk är ?! :)



Och... Glöm inte att det är sista tävlingsdagen idag!

http://lindshe.blogg.se/2010/december/tavling-vinn-presentkort-fran-welovbeautyse.html#comment



Om du vill vara med och tävla så skickar jag ut en rabattkod till dig på 50 kr :) Deal?!...



PUSS OCH KRAM

http://lindshe.blogg.se

2011-01-12 // 17:24:05
» ALICE

sv; jag går i åttan :) vilken linje går du på? :D

2011-01-12 // 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback