nattidags

Nu ska jag strax gå och lägga mig, sitter och pratar med babe i telefonen nu. Åh vad jag saknar min prins♥ Hur som helst så va jag ju och handlade med mamma och kika runt i lite affärer, hittade en jätte mysig stor grå tjocktröja som jag köpte och ett par jeansleggins till de, nöjd tjej! På vägen hem hade jag ett väldigt intressant samtal med mamma, vi pratade om framtida yrken och sånt och jag har faktiskt en gång för alla bestämt mig ifrån djupet av hjärtat vad jag egentligen vill göra, ni kommer inte tro att de är sant men jag vill faktiskt bli polis. De pirrar till i magen direkt när jag nämner de och jag har alltid varit intresserad av allt som har med dom att göra, så jag har tänkt att träna upp min kropp och se till så man kommer i form och sen när man gjort de ska jag söka till folkhögskolan i stockholm, dock är de väldigt svårt att komma in så jag kommer förmodligen jobba som undersköterska efter studenten om ett och ett halvt år och om allt går som planerat under tiden medan jag söker in på högskolan, sen hade jag tänkt plugga upp mina betyg på distans, ja mycket planer har jag måste säga och de är faktiskt roligt. Sen får vi hålla tummarna på att de går i uppfyllelse. Men jag har mina mål nu och dom ska jag kämpa mig till, låter de bra?

Kan ni tänka mig som polis? haha nej de kan inte jag heller :)

Godnatt!


» Vikky

Åh vad spännade att bli polis. Hoppas du fortsätter med den drömmen! Även om det var bland de sista yrkerna jag trodde att du skulle välja xD haha , men du hade nog ALRIG valt det när du bodde här. Men du har ju självklar mognat upp nu oxå xD



Blir du polis ser jag till att råna någon så du kan komma och hämta mig, då får jag träffa dig igen! Jag saknar dig!

2011-01-26 // 10:58:06
» linn

2011-01-26 // 14:27:23
» linn

söt blogg :)

2011-01-26 // 14:27:32
» vikky

Ja jag har ju en pojk som kan skjutsa mig lite hit & dit bara jag betalar bensinen, vi får se till att komma och hälsa på er snart igen :) ! <3

2011-01-26 // 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback