must find the strength

Kom hem för en liten stund sen, fick knapra i mig alvedon för min jäkla huvudvärk, jag måste sätta igång med pluggandet känner jag. Har prov i morgon och jag känner redan nu att de kommer gå åt pipsvängen men jag får ge det en chans och plugga satan i gatan, men de är svårt. Vi ska kunna alla kropens delar och skit? alla ben hit och dit?  jag kan knappt vart revbenen sitter så detta gör mig väldigt förvirrad, haha. klunkar i mig en poweking också för att bli lite piggare, så får hoppas på de då!

haha mormor skrattade lagomt åt mig i morse, min lillasyster fyller ju 17 idag så vi va uppe tidigt allihopa för att sjunga för henne och sånt som man brukar göra. När vi väl va klara så va det en hel timme kvar tills bussen skulle gå så jag fixade klart mig och gick och la mig i hopp om att inte somna, så dum som jag var så somnade jag? haha :( men mormor väckte mig en halvtimme innan vi börja, så jag hann precis i tid! men lite roligt faktiskt, ett tecken på att jag verkligen var trött och är så att säga. nej fybubblan vill radera allt jag skrivit nu, vet knappt vad jag pratar om, haha. Förlåt för allt babbel! 

jo juste, en till sak.. Ni får nöja er med gamla och tråkiga bilder för min kamerasladd är borta. Plus att min mobil är sönder. Jag måste skicka in den på lagning och vem vet hur länge det tar? en evighetsevighet förmodligen. Ska leta reda på sladden så fort jag har en lucka ledigt. Den måste vara laddad och klar tills freda, åh vad jag vill ha freda. Kommer bli så sjukt roligt.  Aja, nu ska jag sluta skriva. =) 




» elinn

älskar dig skrutt! <3

2011-01-25 // 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback