mitt huvud :(

Hej på er sötnosar!
Hoppas ni har haft en bra dag och att ni inte lider lika mycket av huvudvärk som jag gör. Det känns som att mitt huvud ska sprängas i tusen bitar, haha :(  aja, slutade vid tre och träffade Moa direkt, pratade lite om allt möjligt och planerade dels lite inför mitt party i helgen som ska vara för mig, jag gillart! Hur som helst så kom vi in på en rolig detalj, kopiering ifrån andras bloggar? självklart är de så att man inspireras av andras bloggar, de gör ju till och med jag? men att göra exakt lika och inte ändra någonting är väl lite väl mycket? Aså jag vet inte hur jag ska förklara, så jag skiter i de istället. Men de är en riktigt ful stil, skitsamma. Har för ont i huvudet för detta.

ska vila någon timme, vi hörs senare.
och TAGGA inför lördag nu brudar!

Min drog just nu!



Haha kan jag inte påstå!

Jo det är bra här, lite stressad dom senaste dagarna så..



Hur är det själv? :D

2011-01-11 // 19:40:31
» moa

TAGGA RIKTIGT MYCKE! de kommer bli grymt babe-kvällen kommer handla om bara dig,hihi <3

2011-01-11 // 20:46:02

hej !

allt bra? =)

anmäl dig gärna i min dagens blogg!

många kramar, my! :)

2011-01-11 // 20:59:49
» Sara

Gullig drog för idag! :)

2011-01-11 // 21:15:56
» selma

Hej, vill du svara på dessa frågor?

1. Har du spottat i någons mat

2. Har du skrivit något dumt om någan på en vägg?

3. Har du tjuv druckit?

4. Har du velat döda någon?

5. har du krossat ett glas eller spegel?

6. Har du kört bil onykter eller utan tillstånd?

7. Har du blivit bjuden på middag och tyck att maten var skit äcklig?

8. Har du varit avundsjuk på en kompis?

9. Har du avsiktligt dödat en snigel, mask eller liknande djur och varför?

2011-01-12 // 11:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback