Lördag!

Hej bloggen!
sitter hemma hos Robin, lyssnar på lite musik och har de allmänt bra.
idag har vi spenderat flera timmar hos malin mange, och lilla line och de va riktigt roligt faktiskt.
Lillan bara växer och växer, de är sjukt egentligen hur snabbt tiden egentligen går och då menar jag med allt.
Vi satt och prata hos dom om livet, alltså hur kort man egentligen lever. Om man räknar med att leva
ända tills man är 100 år så lever man bara ca 36 000 dagar, visst känns inte de som någonting? de känns som att
de skulle vara så mycket mer, men inte de inte. Men de va nyttigt att prata om de, för de känns som att jag fick en annan syn på livet, att man ska uppskatta allt mer, leva som om varje dag vore den sista och vara rädd om alla nära och kära, för man vet aldrig när de är sista gången man ser den dom.

Jaja, hur som helst så ska jag forsätta att kika runt lite på bloggen och sen kanske blanda i ordningen dippen och krypa ner i sängen framför en film., får se vad Robin säger.  Kram




Hej!

Nu är jag tillbaka här på bloggen.

Hoppas allt är bra!:)

Trevlig helg!:)

Kram

2011-01-22 // 21:46:51

vacker !

2011-01-23 // 02:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback