Dag 6 – Min dag.

Ja, hur ska jag förklara min dag? det kommer bli ett väldigt kortfattat inlägg, tror jag? men vi försöker.
Jag vaknade upp hos min älskade pojkvän i hopp med att han också skulle gå upp, men inte de inte.
så jag tog fram datorn och la mig intill han och låg väl där ett par timmar tills han beslutade sig för att gå upp,
efter det blev de frukostkäk och en massa mys, några filmer och lite såna saker innan jag åkte hem till mig.
Trist att åka ifrån han på en lördag, jag tror att de kanske är 3:e lördagen vi är ifrån varandra och vi har varit tillsammans 19 månader? haha, lite skumt dedär. Hur som helst, blev hämtad av låtsas pappa och min syster och åkte hem. Blev käk och skoj här hemma, och sen satt jag mig här? satt och satt och satt i flera timmar känns de som innan jag lyfte arslet och tog mig till ica, kom hem och det blev mys framför tvn med mamma och mormor. Blev en hel del skratt där, jag börjar faktiskt inse nu efter 19 års tid att jag är rätt korkad.  Ja, vad ska jag säga mer? lite kort om min dag helt enkelt. Detaljer hit och dit orkar jag inte med.

så vad ska jag säga? en lugn och mysig hemma kväll med familjen? inte alls fel.



sv: tack :)

2011-01-09 // 07:41:22
» Eva

Godmorgon.

Schampot du tipsade om har jag faktiskt hittat på Ö&B med.

Där köpte jag det för 79:- för 2 flaskor. 1 schampo och en balsam. Jag håller med dig om att det är kanon.

Ha en bra dag.

Eva

2011-01-09 // 09:08:00
» Julia

fin blogg :)

2011-01-09 // 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback