tvmys!

Nu har jag och älskling krypt ner i soffan framför solsidan med en godispåse, fast jag är mätt som tusan.
Till midda gjorde vi en jättegod korvgratäng, den vart supergod! och sen har vi hållt på att springa i tvättstugan hela dagen så nu är vi riktigt trötta, måste ta reda på disken och allt bara.  Håkan och Alex var här ett tag på eftermiddan också och fikade, super trevligt.  För övrigt rullar allt på, finns den del kvar att göra men de får ta sin tid. Vi gör så gott vi kan! =)

i morn ska jag träffa min älskade mammut, vi måste iväg och storhandla och sen måste jag in till ikea en snabbis. Och min älskling ska iväg till körskolan så de blir full fart i morn med, men de är bara kul!
Nej nu måste jag forsätta kolla, vi hörs sen! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback