inte långt kvar tills den stora dagen

va irreterad jag blir på mig själv, skrev nyss ett skit långt inlägg och sen råkar jag klicka bort allt såklart.
jag orkar inte skriva om allt, höhö. Men ska försöka sammanfatta lite, de är söndag idag vilket innebär "slödag" ska ta det lugnt och ladda upp med massor utav filmer och sen ta ett skönt bad mot kvällningen, finna krafter inför en ny och stressig vecka.

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag flyttar,  kanske mindre om jag lyckas få nycklarna på freda men annars får
de bli de datumet som är räknat. Men de hade varit skönt att få flytta in redan nu i helgen för att sedan kunna ha hela lov-veckan på sig att komma i ordning, men de visar sig ju hur de blir. :)  Har massor att göra i veckan, ska försöka hinna ringa mimer i morn så jag kan få åka ut och kika på lägenheten igen och mäta,  jag vet inte om min och älsklings dubbelsäng får plats i vardagsrummet så de ser snyggt ut ;o vi ska ju dela av såklart men måste ju ha exakta måtten. =)
nej nu blir det mycket snack i liten verkstad.

Nu ska jag ta mig en promenad och hämta ut min mobil som varit på lagning hur länge som helst, inte okej!
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback