hiss & diss


- falska personer, jag har sagt de förr och jag säger de igen, vidriga människor!

- skolan, jag är sjukt skoltrött nu! jag känner verkligen hur trött jag är hela tiden, skulle behöva paus ifrån
skiten ett tag, tur att det bara är ett år och några månader kvar.

- bråk, vem orkar bråka och tjaffsa om småsaker? de är något jag ger en FET diss till.

- snön, nu kan våren ta och komma tycker jag. De har varit kallt och kylit alldeles för länge.
- Mobiltelefoner,  mina mobiler krånglar alltid och det är de värsta som finns.


♥ Flytten, jag ser fram emot att flytta och börja ansvara för allt helt själv. För visso kommer de bli
tuffa tider också med tanke på att jag får sköta allt på egen hand, både ekonomiskt och städning osv.
men jag ser fram emot de, nya utmaningar är alltid roligt.

♥ min pojkvän,  jag måste hissa min älskling pga den han är, helt oslagbar. 

♥ barnfilmer, åh jag älskar att kolla på alla filmer om och om igen som man alltid såg när man va liten.
Jag tror att man aldrig kommer ifrån barndomen, mer eller mindre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback