yeeey!

yes, internet är back on track. ( min engelska är ju bäst, haha ) 

Hur som helst, kom precis innanför dörren. Jag och bamse har varit ute och lekt i snön, plus skottat hela uteplatsen så nu ser jag själv ut som en snögubbe, bamse med. Men jag kommer säkert få gå ut om nån timme o skotta igen, de snöar ju som fasiken. De är fan de jag hatar med vintern, ena sekunden snöar de inte alls och andra sekunden så är de värsta snökaoset, varför kan de aldrig varför lagomt?  + att pappa sa att de skulle bli värre, mycket värre. Att de kommer bli sån storm så dom behagar att man ska stanna inne? men puss på att jag måste åka till fucking skolan -.-

vet ni? i morgon ska vi på lägenhetsvisning, & jag hoppas med hela hjärtat att vi får den lägenheten. Den är så perfekt på alla sätt och vis, storleken är pefekt och den ligger på bästa stället i hela västerås. Så kära gud, ge mig lite jävla tur. Du brukar ju inte va så hygglig på den biten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback