så länge man inte har gett upp så har man inget förlorat

Sitter och kollar på film medans jag sneglar lite åt sidan och skrattar åt vad robin håller på med, han fick för sig att börja montera upp vår nya tvbänk bara sådär, inte nog med att han jobbat hela dagen och ska jobba i morgon. Han har nog lite för mycket energi tror jag, haha.  Men vill han hålla på så får han väl göra de. Bamse försöker också hjälpa till, han ställer sig på brädorna så robin inte kan röra dom, knäppishund. Grannarna måste tro att vi är helt störda.  :)

Föresten så lovar jag att svara på era kommentarer i morgon, är alldeles för trött just nu. Ska strax lägga mig, bara robin blir klar nångång.

En mycket duktig sambo jag har :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback