j*vla feber

Jag har legat i soffan sen jag kom hem från grannen, har fått feber igen. Den kommer och går o när den väl kommer slår den ut hela kroppen så jag orkar knappt röra mig, helt konstigt dedär.   allafall, va ju över hos erik och  hjälpte honom, vi passade även på att ta promenad med hundarna och jag höll seriöst på att ramla flera gånger så han fick ju sig ett gott skratt, men jävla halka alltså. Ska fan köpa såna broddar eller vad de nu heter som gamlingar har? så minskar väl risken att jag ramlar, haha nejdå men fasiken. Förra året bröt jag ju båtbenet, vad kommer jag bryta denna vinter tror ni? ;)

jaja, nu ska jag ta lite alvedon för de kokar fan i ansiktet! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback