bara du som vet hur jag fungerar

nu har jag pluggat 4 timmar på rad oavbrutet sen jag kom hem från skolan, dags att ta en paus.
känner att mitt huvud inte riktigt hänger med, pratar engelska blandat med svenska? haha
jag väntar iaf på att babe och grannen ska komma hem från stan så jag och bamsebus kan knalla över dit och vara lite sociala. Sen måste jag börja med maten, men vet inte vad de blir än? försökt klura ut det sen jag kom hem med det ringer ingen klocka i huvudet så antar att robin får bestämma som vanligt. Han bestämmer, jag lagar. Det är sällan jag har en åsikt i köket med tanke på att han är så kräsen. Men enchiladas ( stavning) fick jag han att äta iaf, och han älskade det också, hör o häpna. 

nej nu ska jag mysa med min vovve, har inte kunnat gjort de då jag varit fastbunden här. 
vi hörs senare! 



» kajsa

åhh vilken fin vovve!!

2011-12-14 // 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback