2011

2011
1.Gjordedunågotiårsomdualdriggjortförut? yes
2.Hölldunågraavdinanyårslöften?nejhaha
3.Blevnågon/någraavdinavännerföräldrariår? nej
4.Dognågonsomstoddignära? nejtackochlov
5.Vilkaländerbesöktedu?kosovoochfinland,haha.
6.Ärdetnågotdusaknatår2011somduvillhaår2012? definnsdetnog,kommerintepådetjustnubara.;)
7.Vilketdatumfrånår2011kommerdualltidattminnas?detärfleradatumsomvaritspeciella
8.Vadvardinstörstaframgång2011?blevstarkaresomperson
9.Störstamisstaget?Attlitapåfelmänniskor
10.Harduvaritsjukellerskadatdig?Ja,legatinlagdpåsjukhusetettantalgånger
11.Bästaköpet?våranfinavovvesamtminälskadeiphone4
12.Vadspenderadedumestpengarpå?Hyranochräkningar,haha.
13.Gjordenågontingdigriktigtglad? vänner,familjochpojkvänsåklart
14.Vilkasångerkommeralltidattpåminnadigom2011?Justthewayyouare,Grenade
15.Vardugladareellerledsnareiårjämförtmedtidigareår?Gladaretrorjag.
17.Vadönskarduattdugjortmindre? spenderadetidpåidioter.
16.Vadönskarduattdugjortmer?Ansträngtmigmer
18.Hurtillbringardujulen?Medminfamilj
19.Blevdukäriår?Vadesentidigareochdeforsatteheladettaårmed
20.FavoritprogrampåTV?Vårabästaårochallasjukhusserier
21.Bästabokendulästeiår?förhäxadboken
22.Störstamusikaliskaupptäckten?Rihannagillarjagmeräninnan
24.Någotduönskadedigochficknärdufylldeår?Pengar
25.Någotduönskadedigmenintefick?devadetnog
27.Finnsdetnågontingsomskullegjortdittårännubättre?Definitivt
28.Hurskulledubeskrivadinstilår2011?Minegenstil
29.Vadfickdigattmåbra?Minfamilj,minpojkvänochminavänner
30.Vilkenkändisvardumestsugenpå?ingen?haha
31.Vemsaknadedu? alldelesförmånga
32.Debästanyamänniskornaduträffade?Allanyapersonerjagträffatharvaritsjuktbra,såkanintebaraväljauten.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  yes
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  nej
4. Dog någon som stod dig nära?  nej tack och lov
5. Vilka länder besökte du? kosovo och finland, haha.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?  de finns det nog, kommer inte på det just nu bara.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? det är flera datum som varit speciella
8. Vad var din största framgång 2011? blev starkare som person
9. Största misstaget? Att lita på fel människor
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, legat inlagd på sjukhuset ett antal gånger och brutit båtbenet, haha
11. Bästa köpet? våran fina vovve samt min älskade iphone 4
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyran och räkningar, haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  vänner, familj och pojkvän såklart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Just the way you are, Grenade
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  spenderade tid på idioter.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ansträngt mig mer
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och min pojkväns familj
19. Blev du kär i år? Va de sen tidigare och de forsatte hela detta år med
20. Favoritprogram på TV? Våra bästa år och alla sjukhuspogram
21. Bästa boken du läste i år? the power of three
22. Största musikaliska upptäckten? Rihanna gillar jag mer än innan
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? de va det nog
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Definitivt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min egen stil
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, min pojkvän och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen? haha
31. Vem saknade du?  alldeles för många
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya personer jag träffat har varit sjukt bra, så kan inte bara välja ut en.


sv' tack så mycket :)

2012-01-01 // 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback