sjukan idag igen.

Hej på er & hoppas allt är super med er!
nu blir ju bloggen lidande pga att skolan börjat igen så det är fart i stugan må jag säga, visst det var inte
den bästa uppdateringen innan heller.  Idag har jag iaf varit en sväng hos läkaren, hade rebecca med mig som stöd tack och lov, så de gick toppen. Vi fick också en sjukt bra sjuksköterska som verkligen gillade att prata och hennes humor va på topp, alla undersköterskor eller ah alla som jobbar inom med människor över huvud taget borde vara sådär, vi fick massa tips också, så jäkla bra. Tack Emila! 

Nu ska jag krypa ner i soffan framför tvn och sen blire sova, är sjukt hungrig men har inte ett skit hemma och robin hann inte handla så här får magen prata inatt & i morgon.   Godnatt! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback