nytt och fräsht!

Har ni sätt att det är lite nytt och fräsht i bloggen? kände att de va dags eftersom jag haft mitt förra så länge. Så ninni va snäll att hjälpte mig, tack så jätte mycket. Är så nöjd!  Visst, de är inga stora förändringar, men tillräckligt.  Om ni inte ser de nya så uppdatera sidan genom att trycka på f5 :)

Hur är det annars med er mina fina bloggläsare? själv är de sådär med mig, ont i ryggen och i magen. Antar att de är något som går bort med lite vila. Har varit hos doktorn idag, gick superbra och de går frammåt. fick nya mediciner som verkar hjälpa iaf :) imorgon ska jag till en annan doktor för mitt knä och få en ortos, får hoppas på de bästa, eller vad säger ni?



» Ninni

Det var så lite så, glad att du blev nöjd! :)

2011-08-09 // 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback