mitt tips till er!



- Jag skulle vilja tipsa er som diskar för hand varje dag, precis om jag om en helskön "diskborste" jag själv hatar diskborstar, tycker inte de gör rent utan jag kör på svampar. Men man får ont i händerna om man håller på för mycket och de når inte alltid ner i höga glas, så därför fick jag tips av Malin som använder sig av denna sort. De är en blandning av dom båda. Den heter dish matic och finns att köpa på ica för ungefär 30 kronor, man byter ut själva svamper när den blivit risig.  Allt man gör är att hälla i diskmedel i locket som sen kommer ut automatiskt i svampen sen, lätt som en plätt.  Tycker diskningen är både enklare och roligare nu.  :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback