Måndag

Måndag, ush vilken seg dag. Är verkligen helt seg i huvudet men de är nog vädret som är den blivande orsaken.  Hur som helst, klev upp tidigt för en sväng med bamse, la mig ner igen råka somna om så vakna vid halv 11. Fick ta mig uppåt för att ta tag i disken och babe tog en promenad med bamse igen, så nu sitter vi här. Älskling ska iväg te körskolan strax och jag ska bara ta det lugnt, har fruktansvärt ont i magen, så de ska bli skönt med lite extra vila.

Igår va det en dag med hundarna, vi bestämde oss för att ta en långpromenad eftersom de va lagomt väder för hundarna att gå, de va varken för varmt eller för kallt. Så vi gick te grannen så fick han ta med zera också, så gick vi kanske i 2-3 timmar? sen hem och vila, och då passa vi på att vätska upp oss allihopa, sen vila vi nån timme inann vi for ut igen på lite äventyr på fotbollsplan där de är socialträff för hundar på söndagar, dock vare inte så många där denna gång, men dugligt för att dom ska ha roligt =) mycket stojj och spring, pinnar hit och dit osv, riktigt kul att se =)

nej nu ska jag se lite på tv innan jag ska börja med maten, jo föresten.. skolan börjar om en vecka -.- får hoppas att schemat är bra, lyckodrömmar liksom.. haha ;D


inga bilder på denna dator så de får bli denna bild.
lånad från google.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback