i takt med stjärnorna

jag känner mig helt slut i kroppen, kanske inte så konstigt om man hållt igång hela dagen. Började med att gå upp vid 7 halv åtta, sen fixa i trädgården och lite sånt, så nu är allt på plats. Kort därefter kom mamma, alex och håkan på en fika, alex blev kvar nårgra timmar och de tyckte jag ju va superkul, eftersom jag saknat han som bara den. Så vi tog oss en promenad till olika lekparker och sånt, så han åkte nyss och nu ska vi grilla med grannen och spela lite spel tror jag. 

I morgon kommer förmodligen tessan och eemelie hit och då blir det att grilla, spela spel och dricka lite vin. Blir kul, inte ofta man ser dom små trollen. & ja, vi grillar typ jämt. haha ;d

Nu ska jag tina klart köttet sen ta mig en cigg, kram på er!



sv; Va kul att höra! tack så mycket :)

2011-08-01 // 21:15:13

Sv; Jag ska gå ner dem kilona :)

2011-08-01 // 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback