07.27

Godmorgon
fan va jag hatar att inte kunna sova? har bara sovit ca fem timmar inatt, ändå kan jag inte sova längre.
De är min förbannande rygg som spökar som vanligt, vaknar upp hela tiden och har sjukt ont. Försöker vrida och vända mig, men de hjälper inte. Så nu gav jag upp, ska strax ta ut bamse och sen blir det väl att ta det lite lugnt ett tag innan frukosten, sen måste jag fixa mig lite och ta bussen in te stan för ett besök hos läkaren, vi får se hur de går då men de ska nog gå bra. 

De har tagit mig en halvtimme att skriva detta inlägg, haha. Jag är ju så trött, ändå kan jag inte sova. :(
aja, nu blir de prommenad. 





HEJ! Allt bra med dig?



Nu är jag tillbaka på bloggen efter min lilla paus där det ingick en festival och en sönder dator, haha. Men nu är jag tillbaka med massa nytt mode och trender så kika gärna in och släng en kommentar :)

2011-08-09 // 15:37:34

sv: Ledsen för sent svar! Men har inte bloggat på några dagar...Hur är det annars? =)

kram!

2011-08-09 // 16:03:44

Va me på dagens blogg :)

Direkt länk :

http://sandraaaaah.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

Kram :)

2011-08-09 // 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback