Zz

ska lägga mig i sängen nu & titta på tv tills jag somnar, Ska trots allt upp vid 6 imorn. Men jag somnade inte förens 4 inatt så risken är väl stor att jag lyckades vända om dygnet, klant som jag är!  aja, Mamma hämtar upp mig lite efter sju och sen ska vi iväg och ta blodprover & lite sånt, har ingen lust alls men de måste ju göras. Därefter åker jag med henne hem en stund och sen iväg till stan för att umgås lite med alex & eemli, så min dag i morgon kommer bli fullsmäckad, men jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran så de blir lite mer bilder i bloggen, den har blivit så tråkig, & förlåt för sån urkass uppdatering idag igen men jag har inte vetat riktigt vad jag ska blogga om.
sängen kallar, så vi hörs i morgonn.
Puss & Godnatt! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback