Tisdag!

Hej mina kära bloggläsare ♥
Andra dagen på mitt påsklov & jag njuter för fulla muggar av den sköna ledigheten,  Jag har inte riktigt hunnit uppdaterat förens nu. Har haft fullt upp med att städa & fixa lite här hemma, så strax tänkte jag dra med älskling ut på en prommenad i de fina vädret & sen får vi se vad som händer, antar att de blir en lugn kväll.  Ska fasta ikväll igen tills imorgon bitti, ska till läkaren för ytterliggare provet & sånt i morn.  haha jag har inget vettigt att säga märker jag, blir bara massa babbel så vi får höras senare, Puuuuuuuss!



Det finns ingen som betyder så mycket för mig som du.
Jag skulle aldrig klara mig utan dig! Vi börjar närma oss två år tillsammans & de har
varit dom bästa två åren i hela mitt liv, du gör mig så lycklig Robin. 
Jag älskar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback