mitt liv, mina val.

Jag har bestämt mig för att göra en privat blogg också, där jag kan vara mer öppen än vad jag kan vara här. Jag gör därför en privatblogg där bara dom närmaste kommer få ha lösenordet till, visst finns de undantag för vissa också! Men ni förstår säkert poängen.

Men va inte ledsna, jag kommer forsätta blogga här precis som vanligt.  Det kommer inte bli nån skillnad alls!
säger de pga mina nära och kära som läser detta, påminn mig att ge er lösenordet. Bloggen är inte klar ännu, den blir förmodligen det imorgon.  :)




» Vikky

Hoppas du vill ge mig lösenordet, eftersom vi inte snackar så mycket så följer jag ju ditt liv på din blogg. Så jag ser hur du mår och vad som händer. Love u!

2011-04-17 // 23:09:15

får jag oxå lösenord? :D jag läser varje gång så fort du skriver faktiskt! :D

2011-04-18 // 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback