jag HATAR rubriker

Godmorgon mina solstrålar
Freda morgon och jag sitter här och kuckilikuar, vädret är på topp och de gör ju verkligen dagen så jäääävla bra.
ska strax ta bussen in till läkaren & sen möta mammut för att åka & handla lite, älskling åker ju iväg över helgen så jag blir helt ensam hemma. Som tur är har jag min fina vän rebecca som ställer upp & sover här med mig hela helgen, hihi. Jag vet inte vad det är med mig men jag kan verkligen inte sova ensam längre, jag kunde alltid göra de förut. De va liksom inga problem, men nu går de inte. Jag har väl vant mig med att alltid har Robin här, så ensamheten är väl ingenting för mig antar jag :)

Nu ska jag leta efter någon sorts kofta :)
ha en bra fredag alla kära, Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback