härlig sommardag!

Älskling & jag har varit hemma ett litet tag nu, vi träffade ju som sagt Sussie och hade de jätte trevligt, åkte runt och kika lite överallt och sen tog vi en fika hemma hos oss samtidigt som vi läste teoriboken för Robin. Han tyckte nog att vi va en aning dryga när vi va som två fröknar, haha.  Jaja, så kan de va.

Jag och Robin är faktiskt nyinkomna efter att ha tagit en prommenad. Vi kika på allt möjligt som finns här och han blev faktiskt imponerad av de som faktiskt fanns, som ett bad ex.. så vi ska nog ta med oss lilla alexander nåndag när de öppnar och bada lite, de är ju till för alla åldrar och är faktiskt rätt så uppskattat :)  Vi va en sväng förbi ica också och köpte nå påsar vi behöver till kycklingfilén som vi ska göra och då passade jag på att köpa årets första jordgubbar, och muummmms va det. Dock va inte alla mogna, men vilka sommarkänslor jag fick, helt undebart!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar, och sätta mig i min trädgård och ha det allmänt bra :)



GISSA KÄNDISEN - rätt svar från förra gången + 3 vinnare är uppe. Även ny gissning igång, om du vet vem det är så har du chans att bli länkad igen, lycka till!

2011-04-18 // 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback