fredag, strömsholm

Hej på er!
jag har precis borstat uteplatsen, haha. Jag va ju så smart igår så jag ställde ut en soppåse där & wips så va alla kråkor där i morse, så varsegod för maten. Älskling springer runt och är lite hyper, han har blivit erbjuden jobb i stockholm. Eller inte erbjuden, han ska få svara på massa tester innan han får något besked, så vi får hålla tummarna! :)

Nu ska jag gå och handla för vi ska åka till strömsholm med dom bästa, myspys dag! 



VACKRA BILDER DU TAR!!! ♥

kommentera mitt inlägg snälla

2011-04-15 // 14:52:40

SVAR; har lagt till dej ,din tur:)

2011-04-15 // 15:38:55

Ny TÄVLING! vinn ett beauty kitt från Body shop!

räcker med att du lämnar en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram /natalies.se

2011-04-15 // 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback