skriver ut lite tankar och funderingar

Jag fick bara lusten att sätta mig och skriva lite på en ny låt, den är inte klar.
Men fick huvudvärk så de får duga för idag, ni kan få se hur den blev hittils.
Det kommer säkert ändras en del, men här är den iaf.


Jag försökte förstå mina känslor på riktigt,
jag försökte förstå så jag kunde få det skriftligt,
men vart jag än vred mig så stod klockan bara still,
vad var meningen med att människan kom till,
skulle man leva i lycka eller leva i sorg,
kan man svara på frågan för jag var fast i en borg,
jag har krigat mig fram genom hela mitt liv,
för att svara på frågan om människoliv,
Jag har gått igenom saker som ingen borde få,
jag har sätt såna saker som ingen borde, så,
jag ville kunna börja om och se lyckan ifrån start,
jag ville kunna leva i lyckan och inte blicka bak,
jag har gjort mina misstag och jag ångrar dom så,
men hur mycket jag än vill så kan jag inte ändra på´t ,
det är här jag är nu så jag blickar bara fram,
på en ljus framtid där allting är så varmt,
jag ska leva mitt liv med dom jag bryr mig om,
jag ska leva i nuet och försöka tänka om,
de är här jag är nu och de är här jag ska leva,
jag kämpar mig fram nu utan att tveka,
Jag tittar upp emot stjärnorna och dom blinkar tillbaka,
jag känner att hoppet sakta börjar vakna,
jag ger inte upp utan har styrkan i mitt knä
jag gör allt som jag kan för att behålla det jag bär,
Jag vill tacka er alla som har hjälpt mig att komma hit,
utan ert stöd så skulle jag aldrig finnas vid liv,


älskling, <3 du skriver så fint!

jag älskar dig! <3

2010-10-18 // 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback