tidig morgon

Nemen hej!
Jag tänkte skriva tidigare idag eftersom jag gick upp vid 10 men de blev inte så, vi fick bråttom
och slängde på oss kläderna och åkte hem till mig och blev bemött av en väldigt söt lillebror, så jag
har precis legat i soffan och kollat på film med honom medsans babe har spelat poker, haha. Är så jäkla seg, somnade inte förens vid 6 i morse så det har inte blivit mycket sömn här inte, menmen.   Ska strax
börja göra mig i ordning för kvällens äventyr, Linkan kommer och hämtar upp oss om ett tag och då ska
vi åka och handla, så ja jag måste börja fixa mig. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller något liknande, så det kommer ta tid så det är bäst att jag börjar strax :)

Vad har ni för planer för ikväll?



svar: aaw tack så jätte mycket:)



kram

2010-10-23 // 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback