oj, hej!

godmorgon måste jag säga, vaknade för inte alls så länge sen, halv fem tror jag klockan var.
är helt slut efter nattets pass och snart ska jag gå på andra passet, jag är inte lika pepp som igår med tanke på hur trött jag är, hade inte mamma väckt mig så hade jag gärnat kunna sova några timmar till, utan problem.
Det är tråkigt att gå upp när de är mörk och gå och lägga sig när de är ljust, allt blir liksom bakvänt, men det är skönt att de är sista natten nu så jag får vila ut under helgen. De går förmodligen magsjuka på jobbet också så jag får hålla tummarna för att jag inte blir drabbad, inte mamma heller för den delen. 

Nu ska jag kolla på era kommentarer, återkommer sen.
Har ni haft en fin dag annars?




hur mycket får du på jobbet snuttan eller är det bara praktik? :)

2010-10-14 // 18:41:18

sv; tack så mycket! :)

jag vill jobba, flyttat hemifrån, vore fett gutt med jobb och extra pengar när man är fattig student! :)

2010-10-14 // 18:46:23
» queen

samma här..najs med läpp -piercing..har också det :P

2010-10-14 // 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback