Nattinlägg

Glömde slänga iväg ett inlägg innan jag drog och jobba, blev ganska bråttom på slutet.
men jag är iaf på jobbet och klockan är 20 över fyra snart, slutar om ungefär 3 timmar så
de ska bli skönt att komma hem och sova ett par timmar sen, dock inte lika många som idag
eftersom att jag och babe ska hem till honom under helgen, de kommer bli supermys!
jag har bestämt att jag bara vill ta det lungt och umgås med alla nära och kära denna helg, eftersom
att jag ställer om mina dygn nu så kommer jag att vara helt slut och de tar ju ett tag att vända tillbaka,
ja ni som vet vad jag talar om vet ju exakt hur det är och det är inte roligt, men de går ann.

Ska försöka dra med mig babe och nåra vänner ut på lördag iaf, vem vet de kanske blir bio eller något?
är sugen på att se en film som precis har kommit ut, fast jag har inte namnet i huvudet på den nu.
men de ordnar sig helt enkelt, får se vart helgen tar oss. Jag ska inte säga så mycket för oftast när
jag säger att helgen ska bli lugn så blir det tvärtom, man vet aldrig med min pojkvän :)

Hoppas att ni har haft en super bra dag och att ni sover riktigt gott nu.
Puss!

En bild ifrån festen hos dennan för ett tag sen, haha ingen aning om vad jag gör
och varför jag gör som jag gör, men ah.. de fick bli denhär bilden:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback