minnen man saknar.

Nu är jag hemma igen, gick mycket fortare än vad jag hade väntat mig faktiskt.
och de va det som jag trott, superglad!

Vet ni en sak? för någon dag sen när jag va och jobba så va babe hemma hos mig under tiden,
och då hade han tydligen rensat lite i mitt rum och hittat ett gammalt block som jag skrev när jag bodde
i sälen som va för ungefär 3-4 år sedan och jag hade texter som jag och min bästavän vicky skrev, bla en text som hon hade skrivit när jag åkte in akut till lasarettet med hål i lugan, och då skrev hon en undebart fin text. Ja, massa fina minnen helt enkelt. Fick verkligen tårar i ögonen för man inser verkligen inte vad undebart man har det förens de är försent, jag tyckte att de va pest och pina att gå i skolan där trodde jag? men när jag tänker efter nu så hade jag verkligen de superkul och jag trivdes för en gång skull, jag hade bra vänner och bra lärare. Jag kunde inte begära så mycket mera! Nej, jag önska verkligen att man kunde spola tillbaka tiden för att njuta mer än vad man gjorde. 






» PIA

tackar och bockaR:) allt bra?

2010-10-12 // 16:55:05
» Cissi

jaa det är underbart! :D

2010-10-12 // 16:58:35

svar: jo du jag skulle också vilja kunna prata italienska! :)

2010-10-12 // 16:58:57
» Vikky

Har du kvar det? åh det skulle jag vilja läsa, saknar dig som fan! Hittade massa gamla saker från dig och mig när jag städade hos mamma för några veckor sen. Och jag var i sälen förut, och då kom jag på att jag har fan inte varit där sen du bodde här och då var jag där varje dag och gick upp för dom där jävla uppförsbackarna. haha saknar det som fan!!!!!!! saknar dig <3

2010-10-16 // 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback