hm!

ja vad ska jag säga? jag vet inte vad jag ska skriva om längre, ingen fantasi eller något.
men de svajar ju fram och tillbaka hela tiden känner jag, så det kommer dagar då jag inte skriver eftersom
huvudet står still, men så äre ibland.  Jag tänkte ta mig en cykeltur snart och hämta ut ett paket, undra vad de kan vara? fast, jag har en liten aning om vad det är.

Jobbade idag, gick super. Slutade vid 12 och tog cykeln hem direkt för att ta hand om lillebror ett tag,
Men han är go, så inga större problem där inte. hm, jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga mer än att
jag är sjukt trött, somnade sittandes i soffan nyss, vaknade av att min lillasyster slog av tvn, så de kan bli ;o
Men det är ju förstålig med tanke på att jag gått upp 5 dom närmsta dagarna, inte okej! Men jag kan ju glädja mig själv med att jag jobbar natt nu onsdag torsdag, och sen är jag ledig ända fram tills onsdagen som kommer, hur skönt som helst och då ska jag passa på att umgås med min pojkvän, de känns som att de blivit dåligt med de nu under jobbtiderna.
nej nu ska jag sluta babbla om ingenting och göra lite nytta.
vi får höras!




» Laila

Söt =)

2010-10-12 // 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback