fullt ös hela dagen!

Ops, låg uppdatering igen? men dagen har bara rullat förbi och jag har inte suttit en sekund känns de som.
Jag kom ju hem efter mötet eller vad jag ska kalla det, gick väl si och så.  sen när jag kom hem så har de gått i 100 hela tiden, min lillebror fyller ju 5 år i morgon så vi har fixat och donat här hemma, jag bakade nyss också, va snäll syster han har va? men den blev ju inte så lyckad men huvudsaken är att den går och äta, och de gjorde den ju. Mamma förstörde min kaka innan jag skurit upp den, satt en sked rakt i. elak ju, jag som krigat med den? hahah ;D  jag tänkte ta tag i era kommentarer nu och sen ska jag göra mig i ordning inför läggdags.
Har jobb i morgon, jobbar ifrån 8 - 16 tror jag, inte säker men jag tror det va så.  Och sen har jag ett till möte vid halv 5, plus att jag ska möta upp babe så vi kan fira min lillebror så ja, dagarna är fullproppade, därför blir det dåligt med uppdatering. 

Men mamma har iaf fixat batterier nu till min kamera, så i morgon kommer det komma upp bilder.
jojuste, ni som bor i Västerås kan ju förbereda er på kyla i morgon, de kommer förmodligen snöa.
Brrr! :(

Det blir en bild på min älskade lillebror.
jag älskar dig så otroligt mycket!



Sv; åh staaackare ): gud vad jobbigt!

2010-10-19 // 21:20:57

Bor du i västerås ?:)



svar - Ja, jag hatar också vintern. Allt blöt och kallt är inte min grej.

2010-10-19 // 21:23:12
» moa

min bebis blir stor idag!!!!!!<3

2010-10-20 // 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback