sjuk tjej

Godmorgon!
blir hemma idag också, min mage är inte på min sida nu heller. Men jag börja undra om det inte är
en stressmage? de tror jag nog att de är.  Men de skadar inte att vara hemma en extradag, är ju inte hemma
så ofta, så de är bara bra att jag kryar på mig. Ska krypa ner i sängen och försöka vila magen en stund till, sen ska jag få lite gjort med plugget tänkte jag, men de får bli lite senare. Jag får ju mer gjort nu än vad jag får i skolan måste jag säga, har ju bara en riktigt lektion idag för vi skulle på något studiebesök också, skönt att jag inte missar så mycket, har geografin som jag måste hämta en uppgift på imorgon bara. Men de skulle Maja ordna till mig. Tänk va underbara vänner jag har, riktigt stolt. (a)

Nog om skolan, ville bara meddela er att jag stannar hemma. 
så vi får väl höras igen om ett par timmar. 
tills dess får ni ha det så bra allihop, och ha en bra dag i skolan eller på jobbet.
Kram



» HANNA

sv: tack, detsamma :D

2010-11-30 // 07:17:38

sv: tack så mycket sötis ^^ <3



allt bra då ?

2010-11-30 // 07:35:16

svar: jag ska nog redan ha lagt till dig =)

2010-11-30 // 10:54:40

- krya på dig!

2010-11-30 // 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback