mobboffer

jag fick nyss en bild av vikky som fick mig att blicka tillbaka riktigt mycket.
Hon skickade när jag precis hade ramlat i backen när jag åkte snowboard för ett bra tag sen, så jag liksom
gav upp, haha.  mobba inte mina vackra kläder ;o



Usch fy fan va jag saknar dom där gamla tiderna i lima å allt! <3

2010-11-24 // 22:33:49
» Vikky

Det är så mycket som jag aldrig kommer glömma som har med dig att göra. Det var med dig allt galet och allt kul började. Det var med dig jag verkligen började lelva det där "tonårslivet" så det är klart att minnerna då är otroligt mångaa.. Och det är klart att ingen av oss någonsin glömmer dom då.. i miss you! <3

2010-11-26 // 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback