du är min kärlek!

mitt huvud dunkar verkligen, känns dom att en ska sprängas i tusen bitar.
men de va de värt. Har som sagt inte bloggat på hela helgen så tänkte skriva lite smått vad jag gjort,
i fredags skulle jag egentligen hem till Rebecca, men blev inte av så jag hade en myskväll hemma istället.
Det kändes som de va en evighets sen då de bara va jag och mamma, så de va underbart.
Igår mötte jag upp älskling som kom ifrån Karlstad, så härligt att han äntligen är hemma igen, vi drog först hem till han och tänkte ha en filmkväll men planena ändrades och innan jag ens visste ordet av de så satt vi på bussen mot stan, träffade eemli och sen drog vi vidare för att inta lite dricka och kortspel för hela slanten, riktigt roligt måste jag säga.   Tack för kvällen alla som gjorde den så bra!

ska städa upp lite på rummet nu, sen får vi se vad som händer.
Puss!  



SÖTA!



Gör mig en tjänst, jag och min familj vill så gärna komma bort en vecka och ta det lugnt för omväxlingsskull. Var med och hjälp oss genom att gå in på länken och rösta. Tar minst en minut och vi blir evigt tacksamma! :)



http://mythos-beach.apollo.se/IlDFMb

2010-11-30 // 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback