tidigt uppe

Godmorgon!
här är jag uppe med tuppen, har varit vaken sen tjugo över sju. Anledningen till de är för de första att jag är sjuk, har ont i huvudet, halsen och mår rätt illa och för de andra är det för att jag ska ner på stan om ett tag, ska ner med Robin om jag får liv i han må säga, sen ska vi möta upp eemli och sofie nere på stan. Jag ska iaf pierca mig, på tre olika ställen.. Tänker inte säga vart nu, så de blir en överaskning. Jag fick de i julklapp så vill göra de på en gång, haha.

Tänkte slänga upp lite bilder sen julafton, jag fick inte bilder på alla. bara på lilla alex och mamma.
jag tog inte heller några kort på mina julklappar, kom på de just nu.
Jag kommer inte ihåg allt jag fick, är så trött så orkar inte riktigt tänka men jag är riktigt
glad över allt, jag fick exakt allt som jag önska.  Nej nu ska jag käka frukost och väcka robin,
vi ska vara på stan om en halvtimme(?) tror ni att vi hinner? de tror inte jag, höhö.
Puss







Jag avslutar med bilden på min fina mamma.




mysiga bilder gumman och ja din mamma är fin! :D <3

2010-12-26 // 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback