upptagen

ja jag vet att min uppdatering varit urdålig, men de har ju varit jul och allt så jag har inte haft tid.
nu sitter jag och väntar på att robin och min plast pappa ska komma hem med snabbmat, ingen orkar
ställa sig och göra annat idag, så de får bli det.  Det har tagit mig 20 minuter att skriva dehär korta inlägget,
men de är mr bean på tvn och jag kan inte sluta skratta, min humor till max dedär. haha ;D

Igår va det ju julafton, och det va faktiskt hur undebart som helst. Är nöjda med alla mina julklappar.
tänkte berätta mer om de i nästa inlägg för jag har inte lagt över några bilder än, så vi tar de ihop med bilderna helt enkelt. Jag har faktiskt inga bilder alls på denhär datorn så det kommer bli ett tråkigt inlägg. men nu vet ni vad jag håller på med, de blir tvmys hela dagen lång. Det är ju jätte bra filmer på tv som går nu under jul dagarna.  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback