tredje advent!

Hey!
Dålig uppdatering som vanligt, men jag har valt att lägga bloggen ett snäpp åt sidan nu.
De har hänt och händer för mycket saker kring mig just nu, så jag uppdaterar när jag känner för det helt enkelt, så nu behöver inte inte forsätta att fråga varför jag inte har uppdaterat. Hur som helst, idag är det söndag och 3 advent, jag och älskling sitter förövrigt i köket. Vi har precis käkat frukost och tänkte gå och fixa i ordning lite i rummet, bädda och sånt annat tråk som måste göras. För övrigt så har helgen varit helt okej, i fredags blev det idolkväll hemma hos robin med massa roligt folk, igår vart de en karioke kväll + öldrikande här med nära och kära, riktigt roligt måste jag säga. Trodde aldrig att jag kunde få robin att sjunga, men de gick tillslut & duktigt var han.
så, idag är det somsagt söndag. Jag ska íväg till sjukhuset med mamma och hälsa på mormor och sen måste jag hem och plugga inför provet på tisdag, nu måste jag avsluta detta inlägg. Robin menar på att vi ska börja fixa och ha oss,  haha. 


Vi hörs när vi hörs! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback