tisdag

Hej!
Dålig med uppdatering men jag kom precis innanför dörren hos älskling.
Jag slutade klockan fyra och mötte direkt upp Robin sen drog vi iväg på en visning
av en lägenhet, grymt fin va den. Tackade ja direkt!  Får bara se om jag får den, de va ett antal
till som hade tackat ja, så chansen är väl inte så stor. Men får iaf hålla tummarna. 
Ni skulle ha sätt den, helt nyrenoverad och passar perfekt för mig och robin och våran kissemisse
som kommer när jag flyttar, får jag inte denna så får jag sjävklart leta vidare. Men håll tummarna för
mig ny kära läsare.  Älskling står iaf och brassar hamburgare, ska bli gott för jag är sjukt hungrig och sen
ska vi krypa ner i sängen och bara mysa framför en film eller två.  :) I morgon har jag tagit ledigt, ska till läkaren och lite såntdär, aja nu blir det käk. =)

jag älskar dig så sjukt mycket Robin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback