svaren ifrån frågestunden.

Del 1


♥Hur gamal är du?
Jag är arton år.

♥Vart kommer du i från ?
Sverige

♥Favorti mat?
Det måste vara tacos.

♥Favorit färg ?
svart och rosa

♥Är min blogg bra :))?
den är jätte bra Mimmi. :)


♥har du pojkvän?
Ja det har jag, går de att missa? Haha ;D

♥varför började du blogga?
Jag antar att de är för att många av mina vänner bloggade, så
jag kände att jag också ville testa på och jag tyckte om de. :)

♥favorit blogg (just nu) ?:D
det måste vara http://micahs.se/


♥Har du bra självförtorende?
Nej, de har jag verkligen inte.


♥Katt eller Hund?

Jag måste nog svara hund.


♥vilket plagg är ett absolut måste för dig i vinter?
Jag har inget direkt ” måste” men de är verkligen snyggt
att ha en tjock stickad kofta med ett linne under, och ett par snygga leggins?


♥Hur många besökare har du per dag ? :)
det varierar helt och hållet på hur mycket jag bloggar osv,
men allt ifrån 10 till 700 mitt absoluta högsta är nog 770, inte så mycket
kanske, men jag bloggar för min egen skull.


♥ om du fick träffa en kändis för en dag, vilken skulle de bli?
jay sean, haha. :)


♥har du löshår? :)
ja, det har jag tyvär.
Blekte sönder mitt hår, så allt lossna typ. Så nu ska jag färga håret ljusbrunt och låta de växa och
leva sitt liv, de har redan börjat blivi mycke tjockare. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback