svaren ifrån frågestunden.

Del 2

♥Vad gillar du mest att göra på din friid?
Umgås med pojkvän, familj och vänner.



♥ Vilken klass går du i?
Andra året på gymnasiet.

 

♥ har du en kille. ?? hur gammal e han?

ja, han är 18.

 

♥hur länge har du bloggat?

Jag har haft flera olika bloggar, så har inte riktigt koll på hur länge, men ungefär 2 år kanske?

 

♥hur lång är du?
1, 67 drygt.

 

♥dröm resemål?
Italien, men den drömmen slår snart egenom.


♥ bästa film du sett?
blood and bones


♥ o sämsta?
jag kan inte komma på någon just nu.


♥vad vill du jobba med i framtiden? :)
jag vet fakiskt inte, men någonting inom vården iaf.


♥ hur länge har du & din pojkvän varit tsm ?
18 månader snart :)


♥vilka bloggar läser du ?
Det är olika, mest mina vänners. Men det kan även bli ”stor” bloggare också ibland.

♥Några planer inför nyår? Vad? söt du är föresten (x
Så långt fram har jag inte planerat ännu, haha.
Tack gumman!


♥ Vad är det bästa du vet?
att må bra, och veta att alla mina nära och kära mår bra.

 

♥Varför är du så söt?
Haha jag är inte ett dugg söt gumman :)


♥ Vart vill du åka, om du fick bestämma?
Italien, helt klart.


♥har du färgat håret någon gång ? i så fall vilken/vilka färger.
Ojoj, jag har färgat håret en miljon ggr, jag har nog haft alla hårfärger
utan svart.


♥ tror du att du fortfarande kommer att blogga om fem år ?SKIT BRA BLOGG DU HAR!!!!<3 
tack så jättejätte mycket! Hm, det vet man aldrig, man kan ju alltid hoppas.

 

♥nackdelar med bloggen ?
De finns ju inga direkta nackdelar, men på något sätt så känner jag mig stressad ibland
när de gäller bloggen, att om jag tex inte bloggar på en dag eller två så känner jag en konstig
känsla i magen, haha. Nej jag vet inte, de går inte att förklara. :)

♥ Vad går du för linje?:)
omvårdnad.



såg till så att frågorna kom upp iaf, de tog sin tid men nu är dom uppe iaf.
säg till om de är någon fråga jag har missat, men de va många likadana frågor så därför
tog jag inte med alla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback