pysselipuss

Godmorgon!
första dagen på jullovet och jag vaknar upp med huvudvärk och ont i halsen, hm?
min syster ligger redan sjuk så dehär kommer ju sluta bra för mig, innan jul och allt.  men får iaf hålla tummarna att de går bort snabbt, fast hela familjen håller i och för sig och bli sjuka, men så kan de vara ibland.  Jag sitter och lyssnar på massa julmusik som vanligt, haha. Ska strax klä på mig och fixa mig lite lätt, jag och mamma ska förmodligen ut och handla de absolut sista inför julen och sen ska vi fixa hosmedicin till min stackars syster som hostar tarmarna ur sig, stackarn! 

det är så sjukt hur tiden går, de är liksom julafton om två dagar? tänk, två dagar bara?
nyss va de sommarlov liksom? haha ja ibland går faktiskt tiden för snabbt, livet går i turbo.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback