pain

sådärja, då va det klart. Ni ser ju, två i örat och ett i ögonbrynet fick de bli.
jag tål smärta de gör jag, men tusan va ont i de gjorde i ögonrbrynet, han måste ha träffat
någon nerv eller någonting med tanke på att jag blödde så mycket.  Och jag är riktigt besviken
på att jag fick en ring, ville ju ha en stav? menmen, får ha ringen några veckor sen byta till en stav.
Mycket snyggare med stav enligt mig, ska beställa hem en redan idag! Finns så otroligt snygga på internet.
babe piercade sig i örat också, han har i båda nu. Riktigt snyggt!
efter att vi piercat oss så träffade vi emelie och alex och drog till hälla där vi mös flera timmar, härligt
att bara umgås! så, jag kom hem för inte alls så länge sen. ska färga håret nån dag nu i veckan så ska
kolla runt lite vilken hårfärg nu hade jag tänkt. :)  

dåliga bilder, men dom får duga så länge.




sv: jo :)

2010-12-27 // 16:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback